Jag har flyttat!

 
 
 
 
 
 
Hej på er! Det var ett tag sedan, men jag har verkligen haft fullt upp på grund av det ni ser här uppe - jag har flyttat! Så hela förra veckan bestod av packning/rensning (samt njuta av all ledig tid man kunnat med Adina som varit på besök) och sedan två dagar av flytt, IKEA och montering. Är så himla nöjd! Så himla skönt att bo ensam igen och så sjukt overkligt att verkligen bo i centrala Göteborg.
 
Sedan har man börjat falla tillbaka i alla rutiner igen med jobb och liknande. Är så skönt att känna att man gör något vettigt igen och kommer speciellt kännas skönt den 25 när man äntligen får lön igen, haha. Dock är jag hemma från jobbet idag. Min mage ballade ur totalt igår med sjukt illamående och smärta, som kändes bättre imorse men efter en timme på jobbet kände jag att jag ville hem och vila för att få bort det helt. Äntligen fått i mig lite mat i alla fall för första gången på ett dygn så känns som denna en dags-grejen verkar gå tillbaka.
 
Så nu ska jag spendera resten av dagen till att streckkolla filmer och Scrubs samt lägga mig i tid så jag får sovit bort detta eländet. Har en helg med roliga planer framför mig så vill ju inte missa detta :)
 
Hoppas ni alla har det bra och glöm inte för guds skull att rösta (rätt) på söndag! Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0