WAY OUT WEST 2017

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er!
Blev en riktig bildbomb meeeen det var för många bilder för att bara välja några få. Det funkar väl som kompensation för min uteblivna update som skulle kommit för två veckor sedan? Bra. 
 
Vi började veckan med att få FAAAANTASTISK väder, förmodligen det bästa vi haft under våra 3 år på Wow. Så vi blandade en drink (Amanda bosatte sig hos mig under dessa dagar då jag har 5 min till Slottskogen), hällde i en PET-flaska och samlade på oss några öl innan vi tog oss till Linnéplatsen för häng med Itai, Primus, Lovisa, Linnea och Sina innan festivalen öppnade. 
 
Sedan bestod dagarna av mycket dans, skratt, alkohol, mat och allt därimellan. Iår var vi ett riktigt gött gäng som verkligen njöt av årets festival. Sista dagen blev det tyvärr en hel del regn, men då blev det häng i min lägenhet med några norskar vi hittat på festivalen för att torka oss och äta innan vi drog till Bananpiren. En fin fin helg helt enkelt!
 
KRAM
 

RSS 2.0