Tisdagen den 18 oktober

 
 
 
Dagens lunch samt en liten titt på vad jag haft på mig idag.
 
Hej på er! Idag har varit en fartfylld ledig dag bestående av klippning hos Anki, städ, städ och lite mer städ (dock sååå himla fräscht och fint hemma nu) samt en snabbvisit till Amanda och Malin för lite häng och filmtittande. Har för första gången i mitt liv efter sagt i flera år att jag ska se den, sett Breakfast at Tiffany's. Kan inte säga annat än att jag rekommenderar den stort! Även om den har 65 år på nacken är den sjukt rolig och charmig, speciellt huvudkaraktären Holly Golighty (och sedan ska vi inte heller utesluta hur VACKER Audrey Hepburn är).
 
Nu har jag i alla fall slagit mig ner vid middagsbordet och precis ätit lite mat med Itai. Lägenheten ser katastrofal ut just nu pga. soffkläder som jag har tvättet är spridda över hela lägenheten. Vad gör man inte för att få det lite fräscht och fint här hemma igen :) 
 
En sista sak var att jag efter ca 8 år på blogg.se överväger att byta bloggplattform för att få en helt ny start någon annanstans samt att jag är så himla trött på blogg.se app/plattform/whatever. Frågan är dock var? Så har ni några tips på en bra bloggplattform --> hit me!
 

RSS 2.0