NEXT UP > STOCKHOLM

 
 
 
Hej på er och glad torsdag! 
Veckan har snabbt gått förbi och igår började jag dagen med att möta upp Linnea på Da Matteo för frukost och lite tjöt innan vi båda trillade vidare till jobbet. Det är ju inte varje dag man har möjlighet att hinna något sådant innan jobbet och det var SÅÅÅ himla skönt.
 
Idag jobbade jag morgon, så vid 11:40 var det dags för mig att checka ut för veckan och gå på helg. Imorgon är jag ledig för då ska jag och Amanda ta tåget upp till Stockholm för att ÄNTLIGEN hälsa på Adina. Vi har inte setts sedan i somras och efter allt som har hänt de senaste månaderna ska det bli så himla skönt att åka ifrån Göteborg ett tag och ha en riktig härlig helg med sina vänner i Stockholm.
 
Väskan är packad och i den ligger kameran, så vi hörs efter helgen med förhoppningsvis många fina bilder.
Kram på er!
 
 
 

RSS 2.0