30 maj

 
Hej på er! Efter ännu en låååång och intensiv dag har det börjat lägga sig lite och jag är redo för att sova inför ännu en lång dag. 
 
Började dagen med att besöka Anki för att få färgat/klippt mitt skatbo till hår. Mitt mål är att ljusa upp det ganska mycket, men då det tas i etapper blev det inte superstor skillnad idag, men sitter aldrig fel med fräscht hår igen. Mötte efter det upp Linnea för en lunch på vårt klassiska thaiställe och sedan en god juice på JOS. Var så himla skönt att få en paus från all flytthets en stund och bara babbla lite om allt och inget vilket jag vet att jag alltid kan göra med denna fantastiska brud (som även inte klandrar mig för att vara mer förvirrad än någonsin).
 
När jag kom hem tog jag även itu med att sortera om allt jag ska ha med till nya lägenheten så det är ordnat och klart. Längtar så HIMLA mycket tills på lördag då man slipper leva i kartonger, stressa över gamla läggan med flyttstäd med mera samt får landa lite. Det här med att vila som min läkare beordrade mig till går sådär om man säger så... :-) 
 
Hoppas ni har haft en fin dag även om det regnat, så hörs vi när vi hörs. Kram!
 
 
 

RSS 2.0