September

Då har ännu flera veckor gått och jag önskar det var nu jag kom med världens nyheter om vilka sjukt händelsefulla veckor jag haft, men då är inte detta fallet denna gången. Ska dock inte klaga på livet just nu, jobbet går fint, jag har tagit tid för att träffa både gamla och nya vänner samt tagga den sista kommande veckan innan en välförtjänt semester.

Som vanligt går livet lite i slowmotion, drt känns lite om man sitter fast men ändå rör sig väldigt mycket framåt varje dag. En liten röra som vanligt. Har mer och mer börjat skaffa lite motivation till vad jag vill göra och var jag ska, men det går i babysteps framåt. Men som sagt finns det inte mycket att klaga på nu för tiden vilket är sjukt skönt för en gångs skull. Ska snart försöka ta mig tillbaka hit med, med lite mer uppdatering helt enkelt. Men det får också gå i babysteps antar jag. Kram!


RSS 2.0