en bild från varje månad / hejdå 2011


I Januari invigde jag år 2011 med Lina, då vi dansade till klockan slog 4.



I Februari var vi i Schladming, Österrike. Så himla vackert och mäktigt, vill tillbaka NU!



Var väldigt flitig med bloggen i både mars och februari...



I slutet av april var jag på konfaläger på Sjöviksgården. 5 av de bästa dagarna i mitt liv.



I maj skulle jag och Linnéa på Veronica Maggio som uppträdde på Liseberg. Vi hamnade vid domkyrkan och Espresso House.



I juni började sommarlovet och en av de första grejerna jag gjorde var att åka till Italien med familjen!



I juli hände allt möjligt. Var mycket med folk både dag och natt, en av de bästa månaderna.



I augusti avslutade jag sommarlovet i Halmstad med massa folk, vi badade i månskenen, gick långa promenader och åkte go-kart bland annat.



Min bästa bror fyllde hela 18 år den 20 september och det firades på Star Bowling med familjen! Såklart vann jag och Adam över mamma och pappa...



I oktober blev allt bara gråare och gråare. Linnéa sov över här och vi hade väldigt kul som vanligt! Älskar dig tjejen.



Tog inga bilder denna månaden, förutom på mobilen och väldigt få outfits. Klippe dock håret kortare med några centimeter!



December. Hm, jag var på Musikhjälpen med Jasmine, vi firade jul hemma och jag fyllde år igår. Det är väl de största händelserna antar jag. Sjukt mysig månad dock. :)

Nu säger jag gärna hej till 2012 och hoppas på något ännu bättre!

RSS 2.0