ELLEN 18 ÅR // 26 FEBRUARI


Idag är det inte vilken dag som helst, utan inget mindre än en av mina allra bästa vänners 18 årsdag. Idag fyller världens finaste Ellen 18 år och det är så sjukt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Hon har varit min bästa vän sedan vi var 15 år och de här tre åren har varit guld för mig! Utan Ellens stöd när det är jobbigt, hennes skämt som får mig att skratta som en dåre när jag är trött och allmänt sköna personlighet hade jag inte varit samma person som jag är idag. Världsbäst är hon.

Idag har vi haft kärleksdag på min skola! På förmiddagen var vi på Bio Roy för ett föredrag av själva Olle Waller från Fråga Olle och sen mot skolan för allmänt mys. Älskar min skola så det är galet!

Efter skolan tog jag och Adina en fika tills Ellen kom då jag fick träffa henne en snabbis innan jag drog till mitt första arbetspass! Det gick så himla bra och jag är så glad för jag har detta jobb. Nu blir det hem och käka för att sedan dra på en powerwalk med Michaela. Ha det bäst!!

RSS 2.0