18årsdagen i svartvitt

Efter sång på morgonen och ett besök hos Andréa gav vi oss till tåget och Göteborg. Vi gick till John Scotts Palace där vi åt en jättegod lunch. Vi fick tid över innan bowlingen, så då gick jag och mamma runt i stan för att shoppa medan pappa och Adam spelade biljard.
 
Tillslut var det dags för bowling! Kan ju säga att det inte var min bästa omgång, pinsamt hur dålig jag var. Men kul var det! Sedan efter spelet var över kom hela familjen Salenius och överraskade mig precis innan vi skulle gå och gav mig ett jättefint halsband ♥
 
Efter bowling slöt jag upp med Amanda och Linn. Då middagen inte började förän 19:45, beslöt vi oss för att åka till Andra Långgatan och Café Publik där vi tog varsin dricka och tjötade ett tag.
 
Tillslut kom vi fram till Pinchos på Avenyn och kan säga att det verkligen är en av de bästa restaurangerna jag varit på. Så himla mysigt och så himla god mat! Rekommenderar det verkligen. Var så kul att spendera denna kväll med dessa peeps. Fick även två vinyler av Ellen och Adina (Parachutes av Coldplay och Det är så jag säger det av Håkan Hellström <3), ett jättefint läppstift av Amanda, två små gulliga flaskor med Sourz och rom av Jojo och tillsist en liten jäger av Itai. Så fina mina vänner alltså ♥
Sedan drog jag, Amanda och Linn hem till Adam där vi hängde med ett gäng härliga människor.
 
Så för att summera denna dag kan jag verkligen säga att det är den bästa födelsedagen jag haft hitills! Hade höga förväntningar på den, men den slog allt.
 
Nu är det dock dags att ladda om och börja förbereda för nyår! Ska om några timmar åka hem till Adina där jag, Amanda och Linn ska äta och föra innan vi ska till en kompis ''pub'' där massa skönt folk kommer. Så kul!
För sista gången för i år säger jag, ha det så bra!
 

RSS 2.0