ÅRETS NYÅRSLISTA

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja, gjorde massor, hehe.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade egentligen inte nyårslöften så konkret, men jag tränade så mycket som jag ville :)

Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Nope, känner att jag mår väldigt bra just nu.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Oj, bara ett? Har massor ju. Men några är nog 30 december, 21 Juli, 23 November!

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag har lärt känna så himla mycket underbart folk och vågat släppa så mycket mer. Suttit min lycka först och tagit för mig.
 
Vilket var ditt bästa inköp?
Vadå bara ett alternativ? Finns ju så mycket...

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat...............

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Swedish House Mafia, utan tvekan. Sedan I Love It - Icona Pop, Pursuit of Happiness av Kid Cudi samt Mer Av Dig med Joakim och Joel.

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Jag mådde bättre, helt klart! Såklart hände det tråkiga grejer under året, men jag överlevde liksom.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Ouf, bra fråga.... plugg, haha.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Övertänkande.

Blev du kär?

Ja.

Vilket program har varit det bästa på tv?
Pretty Little Liars! Inte sett på tv dock, men räknar det ändå haha.
 
Vilken var den bästa boken du läst under året?
Harry Potter-serien, hehe.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Usch, låter jag för hemsk om jag säger Swedish House Mafia? House i övrigt får mig så otroligt glad.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag träffade mina fina vänner för lunch/fika (där kommer maten igen, hahaha), sedan släktkalas och efter det slutade jag kvällen hos Adina med Ellen och henne.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Äh, finns nog ingen direkt beskrivning. Jag klär mig i det jag tycker är snyggt helt enkelt.

Vad fick dig att må bra?
Min nya skola, fin musik och alla underbara människor i mitt liv.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Har ingen aning verkligen. Kanske kommer få göra lite mer då jag är en aning större, men jag är ganska nöjd med allt just nu, så jag vill inte att det ska ändras så himla mycket.

GOTT NYTT ÅR!

RSS 2.0