En regnig torsdag

 
God kväll! Detta är en sliten, trött och mörbultad tjej som nu sitter på denna stol och skriver. Regnet smattrar på fönstret och vinden blåser för fullt, så att inte behöva lämna hemmet idag har suttit fint.
 
Efter två intensiva dagar, kan jag äntligen börja koppla av och inse att detta nu är mitt hem för ett tag framöver. Fått upp det mesta, men är en del kassar kvar som jag bara gömt i garderoben, haha. Har morgondagen till det tänker jag.
 
Idag vaknade jag tidigt efter en eller två öl för mycket, för att sedan få besök av mormor och morfar! Mormor hade bakat sin underbara äpplepaj (som nu står och väntar på mig i kylen) med hemmagjord vaniljsås, så njöt vi av det och pratade lite gott. Imorgon får det bli hem till dem då mormor fyller år. Sen kom Itai hit för att kolla läget, där vi säckade ihop totalt i soffan fram Game of Thrones-dokumentären. 
 
Så nu är jag ensam och så himla trött, så blir faktiskt snart att lägga sig för min del. Mer bilder på lägenhet kommer - när allt kaos är borta haha. Kram på er!
 

RSS 2.0