15/06/18

 
 
 
 
Hej på er! Idag kan ni sätta er på att det har varit en riktigt bra dag. Började dagen med att ta tåget in till stan och Anki då det var dags att klippa mitt skatbo till hår efter några månader av saltvatten, sol och annat klimat. Ordnade detta och tog sedan fortast möjliga vagn till centrum där ADINA väntade. Hon bor som sagt i Stockholm till vardags, så så fort vi har en dag i samma stad (och land) är det obligatoriskt att ses och prata ikapp. Det blev kramar, bagels, kaffe i mängder och massa prat innan vi tog tåget hem och skiljdes åt ännu en gång. Dock kändes det inte lika hemskt denna gång då vi ses om ca tre veckor igen när hon kommit hem från USA :-)
 
Tanken idag var att gymma och sedan ha en lugn hemmakväll, men då jag haft ont i huvudet och känt mig lite konstig i kroppen fick det bara bli en lugn hemmakväll med pappa och Johnny. Har sneglat lite på matchen mellan Portugal och Spanien (måste ju ändå stötta mitt ''andra hem'') och ska snart göra mig redo för sängen. Ingen aning ännu vad morgondagen erbjuder förutom ett snabbt häng med Linnea, men kan göra mig gott att inte planera 24/7 heller. Hoppas ni har det fint!
 
PS. Har äntligen även igår fått trådat och färgat mina ögonbryn efter de solblekts och växt som sjutton. Är så himla nöjd (har inte ens knappt sminkat dem idag), så bor ni i Göteborg och vill ha grymt bra ögonbryn - ta er till Brows By Taar i Nordstan. Kram!
 

RSS 2.0