Kubb och sol

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er! Efter en intensiv vecka befinner jag nu någonstans i detta avlånga land på tåget påväg mot huvudstaden! Lollapalooza och häng med Karin står på schemat och jag är så orimlig taggad. 

I veckan har det blivit mycket av att njuta av det härliga vädret. Har jobbat och sen spenderat den lediga tiden med mina nära och kära. Det har blivit AW på Tullen (standarden) och sena promenader hem i sommarvärmen, sedan kubb hos Amanda och André på tisdagen. Måste verkligen ta och köpa mig ett eget kubb-set, det är ju så himla roligt och speciellt när alla är så tävlingsinriktade (typ som alla vi var, haha). Sedan igår var jag och tog en öl och gick på bio med Nadine för att fira långhelgen, så för att sammanfatta har det varit en sådan intensiv men rolig vecka så man fick stå klockan 22 igår och hetspacka, haha.

MEN! Kameran är nerpackad, jag är peppad och Karin väntar på mig i Stockholm, så jag återkommer nästa vecka med massor av bilder. Ha det gött tills dess! 


RSS 2.0