Onsdagen 30 maj

 
En mobilbild från Antic Teatre
 
Hej på er!
Då var det onsdag och halva veckan har gått. Idag var dock min första dag på jobbet, om man inte räknar de 20 minutrarna jag var på jobbet i måndags innan jag vände för att åka hem. Började må dåligt redan i söndags som sagt och blev inte bättre innan det var dags för jobb igen. Kan dock säga att jag aldrig kommer klaga på Sveriges sjukvård igen efter jag fick slussas runt på tre olika vårdcentraler under två timmar, för att sedan få en läkartid 5 timmar senare för att få ett sjukintyg samtidigt man har feber som får varje muskel att göra ont. Här måste man nämligen ha intyg redan första dagen vilket kan vara lättare sagt än gjort att få här... skönt att jag bara behövde göra det en gång i alla fall.
 
Men men! Idag mådde jag bättre, så jobbet gick superfort och sedan vandrade jag ner mot Born där jag mötte upp Bella för att gå till Antic Teatre som är ett ställe jag velat gå till ett bra tag. Vi lyckades knycka ett bord, njuta av kvällsatmosfären med en öl eller två, innan vi gick hemåt igen. Man försöker verkligen andas in så mycket Barcelona och sina vänner här innan man åker hem nästa vecka och känner mer och mer vilken seperationsångest jag börjar få även om det ska bli skönt att åka hem en sväng. Skönt att Barcelona inte åker någonstans :-)
 
Vi hörs snart igen! Kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0