Den senaste veckan

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Då var det äntligen maj (helt sjukt hur fort tiden går?) och att inleda den med en ledig dag satt inte helt fel.
 
Har haft en väldigt fullspäckad vecka med först besök i form av min mamma och gudmor Ann. De kom ner på onsdagen, så all ledig tid har i princip tillbringats med att spendera tid med dem. Vi har ätit gott (bland annat den godaste paellan och pizzan jag ätit) , druckit goda drinkar, gått runt en hel del och bara pratat för fulla muggar. Sedan sa vi hejdå i söndags då jag skulle jobba på måndagen och inte hann vinka av dem innan dess. Dock kommer ju mamma ner ännu en gång nu om en månad redan, men denna gång med pappa (Wii!) och även Johnny och Anki. Så var inte så himla jobbigt att säga hejdå denna gång heller.
 
Sedan så jobbade jag då som sagt på måndagen och på kvällen var det dags för beerpongturnering! Många från jobbet möttes upp på First Cocktail Bar i Raval där vi delades upp i lag för att spela och efter det bara hänga. Var en riktig succékväll och kan inte säga det för många gånger hur jäkla glad jag är att jag jobbar med dessa underbara människor. 
 
Så idag när vädret inte levererade så himla mycket och jag var gaaalet trött efter veckan, har jag verkligen bara spenderat hela dagen i min säng. Var så längesen jag gjorde det, så behövdes för att ladda upp inför resten av veckan. Så himla skönt att känna att livet verkligen är på topp just nu.
 
Hoppas ni har det bra, så hörs vi snart igen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0