Veckan som gått

Hej på er! Yttligare en vecka har gått och fort har det gått. Haft en väldigt lugn vecka med jobb och mest tagit det lugnt, fram tills fredagen kom.
 
 
 
 
 
Började med att ta några öl med Mira efter jobbet innan jag gick hem, städade och mötte sedan upp Linn. Vi hamnade i Raval och köpte in en flaska vin samt pratade ikapp oss om det som hänt på senaste. Vi fick även finbesök av Mira och Vendela som var i svängarna innan de gick vidare. Senare hittade jag och Linn en väldigt mysig bar med spansk livemusik, härlig atmosfär och vi höll oss där tills Linn ville hem. Jag var dock pigg och peppad för första gången på länge, så gick ner för gatan och mötte upp några härliga människor från jobbet. Vi drack öl, tjötade och hamnade sedan på en klubb innan det begav sig hemåt.
 
 
 
Sedan blev det lördag! Jag och Mira mådde i princip som fasenl, men vi drog oss ändå ut och möttes upp på Passeig De Gracia för en promenad ner till Raval där vi hittade en mysig bar med uteservering. Blev en liten lunch, någon drink och sedan kom även Linn och joinade oss. Då det var St Paddys Day blev vi väldigt peppade på att uppleva atmosfären och ta en öl på en irländsk pub så hittade vi en längs gatan och fy i helvete vilket drag det var.  Vi tog oss en öl, hängde en stund och tog oss senare ner till Surf House för en nachotallrik innan alla tappade ALL energi och åkte hem. 
 
Har verkligen varit sämst på att ta bilder denna helgen (mycket ovanligt för att vara mig samt så tråkigt med bara mobilbilder, sorry about that) men har varit så himla mycket på en gång och jag har haft så himla trevligt så jag inte hunnit. Idag har jag bara sett till att ta det lugnt med först en brunch med Mira och sedan bara suttit i parken utanför mig och njutit av solen. Imorgon är det måndag och då är det bara EN dag kvar tills min mamma kommer ner på besök. Är så orimligt peppad att träffa henne efter dessa två månader.
 
Vi hörs snart igen och förhoppningsvis med mer bilder än text, haha. Kram på er!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0