Söndag 25 mars

Hej på er!
Då var det söndag ännu en gång (Typ enda dagen jag bloggar på, haha) och efter en lång och intensiv vecka så har jag som mål att bara ligga kvar i sängen så länge jag pallar för att bara vila. Bokade en spontanresa till Sverige över påsk (Så pepp att träffa alla igen!) och känner att jag börjar känna mig lite småseg, så denna helg har bara gått till att vila. MEN under veckan har jag gjort allt annat än att vila då min kära mor har varit på besök!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då mamma i princip kommer komma en gång i månaden nu fram tills juni (haha) med olika sällskap, kände vi att vi utnyttjade de tre eftermiddagarna vi hade tillsammans (vi båda jobbade fram till 14) med att bara dricka och äta gott samt bara sitta och prata. Vi besökte fina takterrasser, goda restauranger och pratade. Dagarna gick dock tok för fort och helt plötsligt var hon påväg hem igen. Så himla mysigt att få kvalitétid med varandra och att vi hade möjlighet att lösa det såhär med jobb ♥ Sedan ses vi ju även nästa söndag och några veckor efter det så går nog ingen nöd på oss ändå. 
 
 
På fredagen hade mamma då åkt hem och jag var så himla trött efter veckan så min plan var att gå direkt hem. Dock höll inte Mira riktigt med om detta och tyckte jag skulle hänka på AW då jag inte ska vara hemma nästa vecka. Sagt som gjort och det blev en helt grym kväll. Började kvällen med halva jobbet på standardstället i solen, för att sedan hamna hos Cissi och Johanna där vi spenderade kvällen till att dricka öl, spela GameCube, lyssna på musik och tjöta. 
 
Igår blev det inte mer än att bara ta det lugnt hemma innan jag åkte till Linn och Hector för en tacokväll och film. För att summera har det varit en av de bästa veckorna på länge helt enkelt. Kram på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0