Min helg

Hej på er! Efter en intensiv helg är det äntligen söndag och jag har inga andra planer än att bara ta det lugnt och förbereda mig för en ny jobbvecka. Har dock haft en helt fantastisk helg och här är det jag gjort denna gång:
 
 
Fredagen började som de andra veckorna med en AW i solen på torget vid jobbet. Vädret leverade med 17 grader och sol, så vi drack flera öl innan vi drog oss vidare.
 
 
 
Linn joinade nämligen oss på AWn och vi kom överrens med Mira att gå och hjälpa henne med att köpa en madrass till hennes säng innan vi mötte upp alla igen. Dock var det stängt och då fick Linn och Mira idén att äntligen tatuera det de velat så mycket. Så vi gick in till en tatueringsstudio och två timmar senare satt de båda med nya tatueringar, haha. Så himla härlig studio och superhärlig personal så jag kommer nog även gå dit snart... :) 
 
 
Sedan gick Linn hem så jag och Mira tog en taxi ner till Macba där hur många människor som helst hängde, så gick vi med några kollegor ner till en annan bar där vi hängde tills det var dags att gå hem. En sjukt härlig kväll helt enkelt!
 
 
 
 
Sedan blev det lördag och kvällen innan hade vi planerat ihop i Parc Cituadella då väderprognosen såg fantastisk ut och det var den verkligen! För första gången sedan jag kom ner gick man runt i bara linne och tunna byxor men svettades ändå. Så vi hängde i parken i flera timmar och bara tjötade, drack lite öl och hade det allmänt skönt.
 
 
Sedan tog jag mitt pick och pack för en promenad upp till Linn och Hector då vi planerat tacos och Mello-kväll vilket var så himla mysigt och välbehövligt.
 
Så för att summera denna helg så har den varit riktigt jäkla skönt. Bara massa skönt häng, fint väder och allt där i mellan. Nu ska jag bara spendera resten av dagen med att ta det lugnt och se på någon serie innan det är dags för en ny vecka. Hoppas ni mår fint! Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0