Långhelg och Sverige nästa!

 
Kassa men härliga bilder från gårdagens häng med några kollegor
 
Hej på er och ÄNTLIGEN är det långhelg hörni!! Kom precis hem efter att signat av mig från jobbet för sista gången för några dagar. För första gången är det ingen AW efter jobbet fast solen skiner och det är 17 grader (dra mig baklänges?) men det passade mig ändå bra då jag MÅSTE börja packa för imorgon åker jag till Sverige!
 
Veckan har för övrigt varit väldigt lugn och jag har mest passat på att njuta av det fina vädret. Som igår när jag, Mira, Cissi och Danilo gick till Placa del Sol efter jobbet för att njuta av lite öl och gott sällskap. I slutet satte vi oss mot denna vägg och det kändes verkligen som en apvarm sommardag. Även jag som bara hade en tunn klänning och strumpbyxor kunde inte sluta svettas. Torget var fullt med lite turister, locals som spelade spansk musik och solen sken fram till 18:30. Så himla härligt!
 
Så nu har jag precis duschat och ska snart ta tag i att packa. Även om det inte är mycket att packa för 3 dagar, måste det ändå göras så att säga, hehe. Blir helt enkelt en lugn hemmakväll, så ska jag träffa Linn för en brunch imorgon innan jag tar en taxi till flygplatsen. Ska bli så himla härligt att träffa alla vänner och min släkt en liten snabbis ♥ Hoppas ni har en fantastisk påsk! Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0