ONSDAG

(null)
 
(null)
 
(null)
 
Hej på er! Mitten av veckan för er och jag har spenderat den på ett väldigt skönt sätt. Började dagen med att ge mig ut på en promenad i morgonsolen innan jag tog tåget in till stan och ÄNTLIGEN fick krama om Siri. Vi åkte mot henne och köpte med oss tacos för att sedan sätta oss på hennes terrass (Hur fin utsikt på en skala ens?). Då vi knappt hunnit prata på några veckor, blev det två timmar av konstant kackel innan jag rörde mig hemåt. 
 
Är verkligen så himla härligt att kunna ha sånna här kvällar i Göteborgssolen med de närmsta igen. Ser och uppskattar verkligen alla och Göteborg så himla mycket mer nu när man fått lite distans. Blir så varm i hjärtat av hur fantasiska människor jag har i min närhet och hur mycket roligt vi kommer hitta på i sommar <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0