Första dagarna

 
 
 
 
I lördags hade vi sedan några veckor planerat att träffas allihopa igen för några öl. Började med att möta upp Amanda i stan för lite lunch och ett glas innan Felix, Eric och Itai joinade oss på John Scotts Kyrkogatan. Där satt vi och tjötade ett bra tag på takterrassen i solen innan vi tog oss till Linné där vi mötte upp några av Felix kompisar. Blev en kväll med många öl, mycket tjöt och kramar innan vi drog oss hemåt. En riktig lyckad första lördag i Göteborg igen helt enkelt :-)
 
 
Sedan annars i veckan har jag inte gjort mycket mer än att träna och vila. Dock igår blev det spontan-bowling med Eric och Itai vilket satt riktigt bra efter några månaders uppehåll. Jag och Eric brukar bowla i alla fall någon gång varje månad så hoppas vi kan ta upp det nu igen! Sedan då jag missade mitt tåg precis, tog jag och Eric en öl innan vi åkte hemåt. Idag åkte jag in till stan en sväng med för att möta upp Sandra som jag inte hunnit prata med på flera veckor, så  för att summera har jag verkligen haft lugna men roliga dagar på det senaste. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN träffa Siri och är mer än taggad :-) 
 
Vi hörs snart igen! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0