Bröllopsdag

(null) 

(null) 

(null) 

(null) 

(null) 

(null)

Bilder från gårdagen

Hej på er! 
Igår spenderades mestadels av dagen med Itai, så jag beslöt mig för att sova kvar i stan hos honom eftersom det blev senare än vi tänkt i torsdags. Vi vaknade, fräschade till oss och tog en promenad in till stan där vi började med frukost på Da Matteo. Vi åt upp och sedan spenderade vi dagen till att gå runt i Göteborg, dricka gott, hälsa på Linnea på jobbet och bara njuta av vädret samt varandras sällskap. 

Sedan mötte jag upp mamma, så tog vi bilen hem där vi i familjen skulle fira deras 16-åriga bröllopsdag. Vi grillade gott (alltså grillad halloumi och potatisknytten - ja tack), skålade och spenderade kvällen till att spela kort och Med Andra Ord.

Så för att summera gårdagen var det verkligen en helt perfekt dag. Nu har jag spenderat förmiddagen till att sola, men ska nu ta tåget in till Göteborg där jag först ska möta upp Amanda för ett glas, sedan hela gänget för en kväll ute. Är mer än taggad! 

Vi hörs och ses. Kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0