Back in Sweden

 
 
 
 
 
 
Bilder från sommarfesten i lördags med jobbet
 
Hej på er! Det var ett tag sedan vi hördes och nu skriver jag faktiskt från svensk mark. Landade igår med tre tunga resväskor och möttes av min familj på Landvetter. 
 
Skulle egentligen åka hem till Sverige på fredag, men då jag inte mår 110% psykiskt kände både jag och min familj att det var lika bra att åka hem lite tidigare, samt då vädret skulle vara kasst. Så helt enkelt är mitt äventyr över för denna gången, vilket är tråkigt i sig, men får ändå säga att det är så himla skönt att vara i Göteborg igen. Jag har varit lagom irriternande de senaste 24 timmarna med att gå runt och uppskatta cirka ALLT ifrån vatten i kranen, bryggkaffe, Ica och allt där i mellan haha. Dock gör det allt lite ont i hjärtat att lämna alla underbara människor jag träffat i Barcelona, men jag vet ju att vi kommer ses snart igen. Sedan åker ju jag och Itai ner till Barcelona redan i juli igen så går ingen nöd på mig :) 
 
Så idag har jag inte alls gjort mycket mer än att vila. Var uppe en sväng på kyrkogården med pappa, FaceTimeade med Karin medan vi båda packade upp våra saker på olika håll i Sverige, rengört mina borstar och annat nödvändigt. Känner mig dock väldigt mycket gladare och piggare än jag gjort på några dagar, så ikväll blev det spontant att jag och Linnea ÄNTLIGEN ska träffas igen över ett glas. Är så taggad så jag spricker att få krama om henne (och alla andra) ♥
 
Men men, det var allt för denna gången. Återkommer snart igen! Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0