Torrevieja

 
 
 
Resan började med illfart till Cissis morsas restaurang La Tia Verde där matchen mellan Sverige och Schweiz skulle sändas. Jag fick hälsa på hennes familj (bland annat hennes tvilling Ellen som vi umgicks med hela resan), fick en jättegod halloumiburgare (jag dog på plats) och några öl innan vi knallade hem till deras lägenhet glada efter Sveriges vinst.
 
 
 
 
ALLTSÅ!!! Ser ni vad härligt? De hade verkligen en jättefin lägenhet och en terrass med en drömutsikt. Jag packade upp lite, sedan tog vi oss några öl och glas vin innan vi gick ner till strandpromenaden för en drink innan vi gick hem då alla var trötta efter en lång dag.
 
 
 
 
Vi hängde dessa två dagar vid deras pool som är gemensam med alla i byggnaden. Det var SÅ varmt när jag var där nere och man fick bara cirka varje kvart för att inte svettas ihjäl (inte för jag klagar). 
 
 
Blev såklart lite mer öl på terrassen....
 
 
 
 
 
En av kvällarna gick vi ner till tivolit och vandrade runt där lite. Vi köpte majskolvar och belgisk våffla innan vi gick till de mekaniska tjurarna. Kan lugnt säga att jag inte skrattat så mycket på väääldigt länge! Hade lagom go träningsvärk i innerlåren efter också, haha.
 
 
 
 
Sista dagen spenderades igen vid poolen, innan klockan slog 18:00 och vi blev upphämtade av Ellen och Cissis kompis Sandra och hennes kille som var på besök. Vi åkte till deras boende ca 10 minuter bort där vi bjöds på god mat, dryck och spelade spel hela kvällen lång.
 
Så man kan säga att det var en snabb och hektisk resa, men det var sååå himla värt det. Var så himla härligt att komma bort några dagar och träffa Cissi igen, samt njuta av värme och sol :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0