Storfors-update

 
 
 
Två bilder från min Instagram
 
Hej på er! Skriver just nu från Värmlands skogar, eller snarare vår stuga i Storfors där vi nu spenderat några sköna dagar. Man kan ju minst sagt säga att vädret levererar och jag tror aldrig vattnet i sjön varit så skönt som det är nu. Var lagom sliten när jag åkte upp hit med både feber och det som var kvar av min pericoronit (inflammation i tandköttet), men nu har allt släppt vilket är helt fantastiskt. Ni skulle sett mig förra vecka, hela högra sidan av käften var helt svullen och jag kunde inte äta fast föda på flera dagar. Helt fantastiskt.... eller inte :) Dock var deft ju väldigt bra timing då jag ändå inte hade planerat något just den veckan.
 
Men för att summera resan hitills innan jag kommit hem och fört över alla bilder, är det helt fantastiskt som vanligt här uppe. Jag blir verkligen alltid lika avslappnad och lättad av att vara här uppe och koppla bort omvärlden lite. Idag åkte Linn hem en dag tidigt, dock kommer min syssling Johanna upp ikväll för grill och häng. Dock har det börjat regna här nu för första gången på länge (thank god), men om vi har tur hinner det spricka upp inför vår sista kväll här. 
 
När jag kommer hem imorgon får jag besök av Mira som jag inte träffat på år och dar, så är så taggad så jag spricker på de närmsta dagarna. Hoppas allt är bra med er! Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0