Long time no see

Hej på er! Det var ett tag sedan men jeeesus vad fort tiden går. Jag hänger inte ens med känner jag. Liksom att det är 1 juli idag? Helt sjukt. MEN jag har haft så himla roligt dessa dagar och här är lite bilder på vad jag hittat på.
 
 
 
 
 
 
Först och främst har LINN kommit hem (!!) så jag plockade upp henne på flygplatsen, för att sedan i princip spendera nästan varje dag i en vecka med henne. Då hennes föräldrar varit bortresta, har det blivit en massa grillkvällar, solande, kubbande och övernattningar där. Gått runt utan smink, svettats och verkligen haft äkta svenska sommardagar helt enkelt vilket har varit så underbart.
 
 
 
 
 
Som sagt, grill, grill och grill igen.
 
 
 
 
 
Sen var det midsommar mitt i allt också! Jag fick äran att stå för allt iår och vi spenderade dagen hos mina föräldrar då de var bortresta. Vi spelade 5-kamp, åt god mat, spelade roliga spel och hade en riktigt bra midsommarkväll helt enkelt.
 
 
 
 
 
Sen har det ju varit VM! För första gången någonsin är JAG intresserad och engagerad? Är imponerad av mig själv. Har sett alla matcher med mina föräldrar och deras vänner, så har bjudits på god mat och härligt sällskap.
 
 
 
Sen nu i veckan var jag och mamma och hälsade på min gudmor i Varberg! Hon har ett helt fantastiskt hus där nere, så vi solade, åt gott och satt på Brittas på stranden en aning längre än planerat.  En perfekt liten mini-resa med mamma helt enkelt :) Så kul att bara göra något över en natt med.
 
 
 
 
 
 
Och igår ''flyttade'' jag in i min brors lägenhet i stan då han ska vara bortrest i två veckor så jag tog tillfället i akt att passa den. Så igår bjöd jag över Linn, Linnea, Itai, Eric, Alex och Amanda för häng på balkongen innan vi drog oss in till stan. Hamnade på Zarenhof, Hoki Moki och sedan Lilla London på vägen hem haha. Så när solen gick upp trillade jag hem från spårvagnen lite otippat, inte varit ute så länge på evigheter. Men så kul var det verkligen, är så glad att jag har dessa i mitt liv ♥
 
Nu ska jag försöka piggna till och fräscha upp mig innan jag gör lite middag till mig innan Linnea kommer över för att streckkolla de nya avsnitten av Younger med mig. Så oerhört peppad på de nya avsnitten så jag spricker, hehe. Hoppas ni har det fantastiskt, så hörs vi förhoppningsvis snart igen :) Kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0