Dying


(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er! Då var det måndag och jag har allt annat än måndagsångest, snarare tvärt om. Jag har ju dock "fördelen" att inte jobba just nu, men känns ändå skönt med en ny vecka som kommer bli väldigt rolig!

Igår kom Linnea som sagt förbi en sväng för lite bakishäng och se på Younger. Dock var ju båda så himla trötta efter natten innan, så Linnea åkte hem runt 22 och jag satte på den senaste Fifty Shades of Grey filmen som jag inte hunnit se än. Blev riktigt besviken på sista filmen, riktigt dålig i jämförelse med de andra som inte heller är top notch. Men men.

Idag var planerna att hänga med Linn och packa, men det ändrades och nu har jag suttit på balkongen i några timmar och SVETTATS så det står härliga till. 25 grader är det här idag och jag lökar sönder - hur ska jag överleva 32 grader i Torrevieja? Hahaha.  Imorgon åker jag nämligen dit för 4 dagars besök hos Cissi vilket ska bli så himla kul och mysigt! Cissi var en av tjejerna jag var närmat i Barcelona så ska bli superkul att ses igen för några dagar :)

Så nu blir det att pressa det sista i solen innan jag ska packa, sedan blir det förhoppningsvis middag här med Itai och Linnea. Ha det så himla fint i veckan nu hörni!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0