Onsdag

 
Hej på er! Då har halva veckan gått och jag har precis slagit mig ner i sängen redo för att sova.
 
Idag tog jag äntligen tummen ur för att börja röra på mig igen, då jag har insett hur himla mycket träning gör för mitt psyke och pigghet (Kliché nummer ett, I know) och bara efter dagens träning känner jag mig redan så mycket piggare. Dock har jag en tendens att när jag väl börjar igen, tror jag att jag är som förr och kör i 110, för att sedan totalkrascha och bli sjuk. Så idag blev det en lugn uppstart för att imorgon åka tillbaka för lite mer :) Då jag inte bor kvar här om några dagar, fick jag en bra deal på gymmet att betala 100 kronor för en vecka, så känns perfekt.
 
Efter det tog jag det lugnt innan jag tog tåget in för att möta upp min bror och Itai för att se The Greatest Showman på bio. Itai och jag har redan sett den två gånger på bio (haha) men den var verkligen lika bra denna gången - stort tips om ni vill se en riktig feelgoodfilm. För en musikalnörd som mig kan jag säga att soundtracket har gått på repeat i mina hörlurar sedan jag såg den för första gången.
 
MEN nog om denna dag. Nu ska jag slå ihop datorn för att njuta av något Vänner-avsnitt innan jag säger god natt för ikväll. Kram!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0