One day to takeoff

 
En bild på mig igår precis innan kameran dog... :)
 
Hej på er!
Då har ännu en vecka gått och intensiv har den allt varit. Inte för jag jobbat hårt eller liknande, utan bara haft mycket roliga saker för mig. Har fikat med Siri, spenderat mycket tid med Itai och senare i veckan har vi även varit på bio och ätit middag hos hans mamma samt så blev det en snabbfika med Amanda igår. Då jag lyckades slarva bort min kameraladdare ännu en gång (hittade den för ca 10 minuter sedan, haha) så har jag tyvärr inget ifrån veckan att visa.
 
Idag blir det dock en lugn dag! Hade en snabb arbetsintervju imorse via telefon med ett företag i Barcelona och nu ska jag spendera resten av dagen till att ta det lugnt och packa, för imorgon åker vi till Maspalomas! Klockan 7 går planet, så blir upp tidigt imorgon bitti, men det är det allt värt.
 
Hoppas ni har det fint i regnrusket och nu då min kamera är på laddning ska jag allt se till att få med mig många fina bilder när jag är tillbaka om en vecka. Hörs då! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0