Mina planer för Barcelona

 
Som jag nämnt lite smått i tidigare inlägg, beger jag snart mig ut på mitt lilla äventyr. 2 februari går planet ner till mitt nya liv i Barcelona och jag kan inte vara mer taggad.
 
Detta har jag funderat på ett bra tag och efter allt som hände i höst känns det inte mer än rätt. Ett miljöombyte är mer än välkommet, även om det gör ont i mitt hjärta att lämna alla mina fina vänner och familj för att i stället bara se dom då och då. Men helt ensam är jag inte då Linn och Hector flyttade ner i november, så känns väldigt skönt att ha en trygg punkt. 
 
Jag kommer bo i en stor lägenhet tillsammans med två svenska tjejer. Hade sådan tur att jag kunde komma på visning och träffa dom innan jag bestämde mig och jag blev kär direkt. Kommer ha ett eget rum på 16 kvm, så delar vi på resten av lägenheten med kök, toalett, vardagsrum med mera. Har även hunnit fixa ett jobb som bara ligger 10 minuters gång bort vilket känns perfekt. Kommer jobba ungefär 6h per dag, vilket känns skönt så man har mycket fritid under den period man bor här nere.

Så kan ju säga att denna blogg kommer väckas till liv igen rejält så min släkt och mina vänner kan ha en överblick över vad jag håller på det med i denna fantastiska stad. Nu kommer de sista 10 dagarna hemma spenderas med att suga ut all Göteborgs-energi jag kan och spendera tid med mina vänner och familj, men herrejävlar vad taggad jag är. Detta kommer allt bli bra.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0