Måndag 22 januari

 
Hej på er!
Efter en vecka med värme är jag nu tillbaka på den kalla snötäckta Sverige-marken. Haft en fantastisk vecka i Maspalomas med god mat, sol och bad. Vi var faktiskt ute efter total avslappning denna resa, så vi har faktiskt knappt lämnat hotellet förutom på kvällarna då vi var ute och åt middag. Alltså betyder detta att jag inte tog några bilder alls i princip, men det var så skönt att bara åka iväg en hel vecka och stänga av omvärlden. Behövde verkligen det, samt en liten brunare nyans på huden klagar man ju inte på heller.
 
Vi kom hem sent i lördags och söndagen spenderades bara med att glida runt i mjukiskläder tills Itai kom hit på kvällen och gjorde oss sällskap på middag och filmmys. Sedan började jag och Itai dagen idag med att bara kolla på Vänner och käka frulle innan vi tog tåget till stan.
 
Jag fick förra månaden en födelsedagspresent att Linn och Siri på en ansiktsbehandlig på Qui i Vasastan som behövde utnyttjas innan jag flyttar. Det var SÅÅ himla skönt och den härliga hudterapeuten tog extra tid bara för att göra lite portömning utöver den peelingen, ansiktsmasken med mera jag fick, så känner mig riktigt ren och fräsch i ansiktet nu. Stor rekommendation att gå dit! Jag kommer i alla fall gå tillbaka :) 
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan och kika på lite serier innan det blir dags att sova. Hoppas allt är bra med er! Kram.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0