Ännu en måndag och en lägesuppdatering

 
En snabb mobilbild hur jag såg ut idag.
 
Hej på er!
Då var det måndag igen, men om jag ska vara helt ärlig har jag just nu hamnat i samma mode man hade när man var 14 år och hade sommarlov. Vet knappt vilken veckodag det är nuförtiden.
 
Då jag ska flytta ner till Barcelona den 2a februari (WOOP!) och mitt nuvarande kontrakt med Telia gick ut den 31 december, tog jag tillfället i akt efter en för jävlig höst att bara passa på och vila en hel månad innan jag ger mig ut på något helt nytt. Så just nu har jag inget jobb fram tills jag kommer ner till Barcelona och dagarna spenderas med att umgås med vänner, ta det lugnt och allt där imellan vilket är en riktig lyx jag nog aldrig kommer få ha igen. 
 
Flyttade ut ur lägenheten vid Marklandsgatan i lördags (Mitt hjärta brast nästan, haft så himla fina minnen i den lägenheten med mina vänner samt att det var min första EGNA lägenhet) och nu bor jag hos mamma och pappa fram tills flytten för att spara de sista kronorna. Samt så ska vi alla i familjen ska till Maspalomas på semester på lördag i en vecka. Denna semestern har vi egentligen allihopa velat ha/behövt sedan den intensiva perioden då farmor och farfar gick bort, men det har inte fungerat förren nu. Det ska verkligen bli så himla skönt och mysigt med första familjeresan sedan 2014.
 
Så det var en liten lägesrapportering om hur mina dagar ser ut nu. Då det kommer hända så mycket kul nu framöver med semester, flytt med mera, tänker jag allt försöka skriva ner allt på denna sidan, precis like the old days. Får se hur länge det håller, men vi kan ju alltid hoppas :) kram på er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0