23/01/18

 
Bild från fikan tidigare idag
 
Sicken jääääääääkla lång dag detta varit. Började i ren skär panik av en tillslut ganska löjlig anledning (haha), för att sedan bege mig till Anki och hennes salong Snag It för att fixa till håret innan jag åker. Blev 4 timmar där, men blir aldrig långtråkigt med Anki då man får god tid att catcha upp lite om det som hänt på senaste.
 
Efter det blev det en snabbvisit hos mormor och morfar innan jag åkte hem snabbt för att käka innan jag tog tåget in till stan för att ÄNTLIGEN få träffa Linnea igen efter två veckor ifrån varandra. Vi valde otroligt nog Espresso House (då det var nära centralen, vi båda är ganska trötta på EH efter jobbat där, hehe...) och spenderade sedan 2 timmar till att bara tjöta och tjöta. Aldrig en tråkig minut med denna kvinna alltså.
 
Nu, efter en rad att tågförseningar som gör att jag mindre och mindre saknar när man bodde här i Älvängen heltid, är jag på plats i sängen och ska snart sova. Är verkligen totalkörd efter denna dag.
 
Hoppas allt är bra med er! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0