2 januari 2018

 
Bild från tidigare delen av 2017
 
Hej på er och gott nytt år! Då var vi inne på 2018 och jag har inlett den på absolut bästa sättet. Helgen har spenderats i Barcelona där vi fått firat båda min födelsedag (21 år tillslut, woop woop!) och nyår. Har tagit en hel del bilder, så tänker att det får bli nästa inlägg, men det har varit en helt fantastisk resa! 
 
Då man knappt fått sovit något i helgen, har denna dagen spenderats med att sova, sova och SOVA. Vaknade klockan 11 idag av mitt alarm efter 12 timmars sömn (Vem vet ens hur länge jag hade sovit annars...) och låg sedan kvar där i en timme. Sedan på eftermiddagen kom mina föräldrar förbi med flyttlådor då jag flyttar från denna lägenhet i helgen. Tillslut, så blev det en spontan middag med dom och Itai som kom förbi en sväng. 
 
Sedan när de åkt hem, kom även Linnea förbi och bara efter 4 dagar ifrån varandra kunde vi inte sluta prata på 2 timmar innan vi blev totalt tömda på energi. Det är det roliga med mig och Linnea, vi har kontakten cirka 24/7 via Snapchat, sms och annat, men ÄNDÅ har vi alltid sådan separationsångest och mycket att prata om när vi ses. Haha!
 
Men helt enkelt så har det varit en helt fantastisk dag efter en grym helg. Men mer om det senare!

KRAM! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0