Tisdagen den 20 februari

 
En bild ifrån helgen
 
Hej på er! ''Long'' time no see. Då var det tisdag och jag har haft en helt fantastisk helg. Linnea och Karin kom ner i fredags och under de dygnen de var här var det fullt upp morgon till kväll. Har tagit så himla mycket bilder under helgen, så kommer slänga upp en inlägg imorgon om vad vi hittade på.
 
Som sagt så är det tisdag och jag har idag haft min andra dag på jobbet. Är så himla skönt att känna av lite rutiner igen även om det är sååååå himla mycket info nu de första dagarna som man måste lära sig. Dock känns det så himla bra och de tjejerna jag är med i utbildningen verkar helt underbara samt resten av kontoret, så tror det kommer bli riktigt bra detta. Så skönt att lära känna lite nya människor att umgås med här nere. Till exempel efter idag så gick vi och satte oss i solen med en kopp kaffe vilket satt riktigt skönt efter första tidiga dagen på länge.
 
Nu ska jag dock sätta mig och läsa på lite ur häftet vi har fått då det är ett litet förhör imorgon. Ha en supertrevlig kväll!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0