Tisdag

 
 
 
 
 
'
 
 
 
Hej på er!
Nu har jag precis kommit hem efter en dag ute med My och Sofia. Idag hade jag inga planer alls innan ikväll då jag ska möta Linn och tänkte mest bara sätta på en podd samtidigt jag tog en promenad. Dock när jag var påväg ut ringde My och Sofia som är i stan för några dagar, så jag tog mig till La Sagrada Familia där jag mötte upp dom. 
 
Sedan tog vi en taxi ner till hamnen och satte oss för att käka lite lunch och tjöta. Vi blev sittandes där i cirka två timmar innan vi sa hejdå och jag tog en långpromenad hem. Får ändå säga att det är så sjukt skönt att inte ens känna att det är jobbigt att gå 5 kilometer hem för det är så himla fina omgivningar.
 
Nu ska jag bara slappna av och se på lite Vänner innan Linn kommer hit efter jobbet och vi ska ut en sväng. Hennes ''fredag'' idag då hon jobbar lördag/söndag och då är några öl givet. Ha det fint!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0