Söndag 25 februari

 
 
 
 
 
Lite bilder på hur jag bor
 
Hej på er! Då var det söndag och jag är mer än redo för att bara ha en lugn dag hemma. Fortsatte tvätta lite imorse, men nu är det klart och jag tänker inte göra mycket mer idag än att bara ligga inne och se någon bra film. Efter en intensiv vecka är det verkligen välbehövligt.
 
Tänkte passa på och visa lite hur jag bor här nere nu. Jag delar som sagt lägenhet med två andra svenskar här i Barcelona och jag trivs verkligen så himla bra. På bilderna här uppe är mitt rum som var möblerat när jag flyttade in. Har gjort det lite mer hemtrevligt med att köpa lite småsaker samt tagit med lite bilder hemifrån. Enda nackdelen med detta rum, eller som de flesta i Barcelona, är det inte mycket dagsljus som kommer in (kommer nog dock uppskattas i sommar när det blir så himla varmt). Det enda ljus jag får in är från vår innegård/där vi hänger vår tvätt (som ni kan se där uppe, haha. Får svindel varje gång när jag ska hänga upp kläderna). Spenderar den mesta tiden då jag är hemma här inne då vi äter på våra rum och sedan för att få slappna av lite. Dock när jag tröttnar på glödlampeljuset går jag ut och hänger lite i vardagsrummet istället. 
 
Så så är det med det! Hoppas ni mår bra så hörs vi snart igen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0