På benen igen

 
 
Tre simpla mobilbilder från igår
 
Hej på er! Då var det en piggare och gladare Emma här igen. Känner mig i princip 100% återställd och det är sååå himla skönt.
 
Då både jag och Linn varit dåliga och inte ätit någonting på cirka 2 dagar, beslöt vi oss för att mötas på Le Petit Princep vilket Hector även joinade. Vi vräkte i oss nutellapannkakor, bröd med philadelphiaost, kaffe och apelsinjuice så vi alla fick i princip kortslutning och gick hem och vilade igen. Dock blev jag rastlös ganska fort, så jag satte på en podd och gick runt i området, bland annat en snabbis till köpcentret Gloríes som ligger ett stenkast från mig och sedan hängde jag på en bänk i solen ett tag efter det. 
 
På kvällen tog jag en promenad upp till Linn och Hector igen, så smet jag och Linn ut i Gracias områden för en öl och lite tjöt. Vi hamnade även mitt i deras karneval som började igår, så gatan kryllade av först och främst barn samt vuxna som var utklädda till allt möjligt. Så himla mysigt! Sedan trillade vi tillbaka, köpte med lite vin och joinade Hector hemma framför tvn och Melodifestivalen innan jag tog en taxi hem. En lagom första dag på benen helt enkelt :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0