Måndagen den 5 februari

 
Hej på er!
Då var det måndag och min första hela dag utan några sorts planer. Då Barcelona fortsätter bjuda på regn och imorse även lite åska, drog jag mig långsamt ut ur sängen imorse och har spenderat cirka hela dagen på mitt rum förutom lite tidigare idag då det var uppehåll och jag passade på att kila och handla lite. Jag måste verkligen sett ut som en idiot då jag gick 1000 varv runt i butiken för att försöka fatta hur den är uppbyggd och vad de olika sakerna är för något. Dock är det nog förmodligen en vanesak!
 
Sedan hängde jag lite på mitt rum lite igen innan jag precis tog mig ut på en promenad runt i kvartert i jakt på en kopp vanlig kaffe (Har ingen kaffebryggare i lägenheten så är snabbkaffe som gäller här), men efter lite kommunikationsmiss med mannen på konditoriet fick jag istället en fyrdubbel espresso haha. Better luck next time helt enkelt.
 
Men då jag känner mig lite småkrasslig och matt, ska dagen fortsätta spenderas i sängen då det ändå regnar. Imorgon och framöver är planen att gå runt en himla massa och se vad för kul man kan hitta på. Hoppas ni mår bra! Kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0