Future

 
En klassisk Photo Booth bild får stå för hur jag ser ut idag.
 
God morgon/förmiddag på er! Torsdag idag, solen skiner och termometern står på hela 16 grader här idag. Gick ut en snabbis precis för att köpa plåster samt en kopp kaffe och jag verkligen svettades sönder i min jacka. Förhoppningsvis är det nu vädret börjar vända här och jag är meeeer än taggad på lite värme.
 
Har inlett dagen med en god frukost framför Younger, en ny serie på TV4 Play som jag fastnat lite för. Ett stort tips som skaparna av Sex and the City gjort med bland annat Hilary Duff i rollerna. Men nog om det! Snart ska jag fixa det sista innan jag drar mig ut och ska käka lunch med en tjej som jag träffat via Facebook-gruppen Svenskar i Barcelona. Kul att göra något annorlunda samt att njuta lite av solen med sällskap idag. 
 
Hoppas ni har en fin dag och solen skiner på er där hemma i Sverige med. Kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0