Fredagen den 9 februari

 
Bild från min frukost i förrgår
 
Hej på er! En väldigt svag och trött Emma som skriver nu. Har haft de nog två värsta dagarna på länge och har precis börjat känna mig normal igen.
 
Efter en grym utekväll med Linn och en frukost ensam i solen, blev jag på kvällen helt nedslagen av en grov matförgiftning. Spenderade hela förra natten med att spy ca varje halvtimme och gråta imellan varven typ, haha. Så igår såg jag verkligen inget dagsljus då jag var så himla mörbultad och förstörd efter natten och samt sovit cirka hela dagen. Har fått i mig en macka i morse, men utom den har jag inte ätit något sen frukosten här uppe. Tack gode gud att jag har så fantastiska rumskamrater som köpte cola, vatten och isglass till mig så jag i alla fall fick i mig något.
 
Men idag vaknade jag och mådde tack och lov mycket bättre efter en hel natts sömn. Har fått städat rummet och bytt sängkläder samt suttit lite ute i solen med en kaffe och bara njutit av en kopp kaffe (kommunikationen med mannen på cafét gick en aning bättre denna gång, haha!). Så planerna idag blir inte mycket mer än att städa lägenheten då det är min städdag, samt bara att vila, vila och vila lite till så jag är 100% återställd till i morgon och resten av veckan.  
 
Sååå förhoppningsvis hörs vi snart igen med en gladare och piggare Emma än nu. Ha det gött!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0