En bittrare dag

 
Från i somras
 
God kväll på er. Ligger här nu i mitt kyliga rum och lyssnar på Elvis Presley lite nostalgiskt. Idag har det snöat här i Barcelona sjukt nog och då det ska bli ''snöstorm'' (Läs: kallt och lite snöflingor) så ska tydligen nästan hela Barcelona stänga ner. Kollektivtrafiken, butiker, allt. Fick springa till butiken i panik och köpa middag och även vår vattenbredare gick sönder idag på grund av kylan (lagades dock väldigt fort så tackar gudarna för det). Byggnaderna här inte är vana med denna kyla runt 0 gradigt så saker går både sönder och det blir skitkallt här inne. 
 
Men men, idag känner jag mig riktigt låg. Utöver jobbet har inte mycket gått rätt och det som fått mig att le nu på eftermiddagen har varit FaceTime en sväng med min familj. Ska bara ta tillfället i akt ikväll och ligga inne, se på någon mysig film, sätta telefonen på ljudlöst, bara försöka andas och tänka att livet kommer kännas lite bättre imorgon. Ibland blir det bara lite väl mycket funderande och tankar, eller hur? 
 
Vi hörs snart igen ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0