De senaste dagarna

 
 
 
 
 
 
 
 
Några mobilbilder från de senaste dagarna
 
Hej på er! Då är min första vecka på jobbet över och jag välkomnar helgen med glädje. Har haft en riktigt rolig vecka dock, både på dagarna och på kvällarna. 
 
I onsdags kom André ner på spontanbesök, så på torsdagen efter jobbet mötte jag upp honom i väntan på att Linn och Hector skulle sluta för att först ta ett glas på Hotel Majestic (Det jag visade i förra inlägget) och sedan när Linn kom lyckades vi hitta ett ännu billigare och lika nice ställe på taket av Hotel Claris någon gata bort. Där satt vi och njöt av några glas innan Hector kom och vi gick hem till Linn/Hector för att bara tjöta och dricka några glas till samt käka mat.
 
Igår var det fredag och efter en lång dag med utbildning och sedan prov (Vilket jag klarade, tjoho!) så gick vi tjejer till ett ställe som några på jobbet tipsat om. Väl där så satt det redan några från jobbet som vi joinade, vilket sedan bara fylldes på med nya människor från hela kontoret ju mer tiden gick. Verkligen så himla härligt att alla är så öppna och härliga så man inte ens kände sig utanför en enda gång, samt att ölen kostade 1,2 € var inte heller något att klaga på. Efter några timmar gick jag dock till Linn en sväng så satt vi och tjötade i någon timme innan Hector, André och Sebastian kom för lite spontanhäng. Dock kände jag mig helt sluuuutkörd efter veckan, så åkte hem redan vid 23. En perfekt fredag helt enkelt!
 
Idag har jag varit produktiv och tvättat samt städat. Så nu tänkte jag göra mig lite lunch snart, vila lite och sedan piffa till mig innan jag möter upp de andra igen. Hoppas ni har det bra, så ses vi snart igen!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0