Alla hjärtans dag

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej!
Då var det onsdag och även alla hjärtans dag. Vaknade upp imorse och hade absolut inga planer för dagen (Jag och Linn insåg igår att det var alla hjärtans dag, så de ville såklart äta middag själva och annat mysigt), så jag gjorde mig en god frukost, tog på mig mina skor och gick bara rakt ut utan något mål.
 
Tillslut fick jag för mig att testa kollektivtrafiken yttligare, så jag hoppade på bussen vid Arc de Triomf och hoppade av uppe i bergen på Park Güell. Hört att det ska vara så himla fint, men då vi ska dit i helgen igen med Karin och Linnea tog jag bara ett snabbt varv innan jag åkte ner igen. Då jag sett semlor åt alla håll på senaste (Ja, jag vet att alla är trötta på snacket om semlor men låt mig sukta) så gav jag mig på att åka till Pappa Sven som är en svensk restaurang som skulle sälja detta. Åker buss i en halvtimme och kommer dit för att höra att de sålt slut då någon beställde hem 30 stycken via en app. Jahapp. Så tog mig till metron och tog mig hem igen för en kopp kaffe vid mitt vanliga ställe och för att handla lite. 
 
Så nu har jag kommit hem igen och satt mig i vardagsrummet en stund med en kopp kaffe efter en god lunch (Tjatar om det men är sååå kär i alla grönsaker här. Så stora, fräscha och billiga!). Ikväll har jag inte några större planer än att se på film och äta gott vilket sitter fint efter min långpromenad idag :) 
 
Hoppas ni har en superfin dag med era nära och kära! Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0