Way Out West


Jaha hörni, då var sommaren (typ) över för denna gången. Men sicket jäkla kanonslut jag har haft på den ändå. Hela helgen har spenderats på i Slottsskogen där Way Out West har hållt på. Verkligen typ hela mitt lilla gäng har varit på festivalen iår (Till och med KARIN som åkt från Gävle!! Hur kul) så vi har haft tre dagar fullt med öl, sol (vi kan ju låtsas att det var det varje dag), värme (typ), dans, prat och gött häng. Videon här uppe summerar det mesta hur vi har haft det.

Ett av de starkaste minnena jag har ifrån festivalen var när jag och Amanda var på Stay Out West och Bananpiren där Oskar Linnros hade en spelning. Genom Eld började spelas och precis i refrängen slocknade all musik och hela publiken skriker ur hela refrängen det högsta man kan. Där och då kände jag verkligen att med detta underbara gäng som jag har, de underbara personerna jag har i mitt liv gör så det känns som jag själv kan gå genom eld. Utan er hade man inte alls varit samma person och lycklig som man är idag. Guld värda är vad ni är och ni vet mycket väl vilka ni är. ♥

Nu, efter att äntligen fått återhämta mig och sovit 13 timmar, har jag fixat med lite produktiva saker här hemma och försöker njuta av det sista av ledigheten jag har kvar. Nu när allt roligt är över känner jag mer än någonsin att jag är redo för att jobba, men det tråkiga är att jag inte riktigt vet när det är ännu. Men kör Timbuktus motto just nu och tänker att DET LÖÖÖÖSER SEJ, för det gör det ju ändå hörni. Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0