Söndag 5 augusti

 
Hej på er! Long time no see. Nu har jag ''äntligen'' landat hemma efter tre veckor på resande fot. Har haft helt magiska veckor och fotat en hel del som jag suttit och redigerat för två framtida inlägg.
 
Kom hem från Barcelona i fredags och sedan dess har det också varit full rulle fram tills idag. Nu har jag officiellt lämnat Barcelona och lägenheten för gott, vilket var lite sentimentalt men ändå lättande att slippa tänka på flyttstäd, avslutande av bank med mera. 
 
Adina har varit på besök, så sedan i fredags har vi i princip spenderat de flesta vakna minuterna med varandra vilket har varit så härligt. I fredags hängde vi hos mig och pratade ikapp oss, sedan på lördagen spenderade vi hela dagen här med och sedan tog vi tåget in till stan där vi mötte upp gänget. Var så himla härligt att ha (nästan) alla samlade och bara tjöta. Sedan svängde även två kompisar från Barcelona förbi oss en sväng för att heja vilket var så kul. 
 
Idag har jag spenderat dagen till att SOVA, sen göra lite produktivt som att göra i ordning i rummet, rensa bland kläder och skor samt redigera lite bilder. Nu är det dock dags för familjemiddag då det var längesen vi alla var samlade. Har en intensiv vecka med filminspelning då jag ska vara statist och sedan äntligen Way Out West framför mig, så har varit väldigt skönt att bara ha en lugn dag.
 
Njuter verkligen av varje sekund av sommar och ledighet innan det är dags att ta tag i livet igen med både jobb och boende nu när jag vet att jag ska stanna i Göteborg. Men mer om det senare. Vi hörs snart igen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0