Lördagen 14 april

 
 
 
 
 
Lite trötta mobilbilder från gårdagen
 
Hej på er! Då var det lördag och en lång/tuff vecka är äntligen över. Igår var AW givet, så jag och Mira gick direkt till ett ställe som hette El Café Del Teatre som låg i Gracia för att skåla in helgen med lite cava och snack. Efter några glas cava, lite mat och några öl rörde vi oss upp mot Miras lägenhet för att fräscha upp oss lite innan vi åkte till Cissi och Johanna. Där mötte vi flera härliga själar från jobbet och vi hängde där ett bra tag fram tills vi gick till Ambar en sväng innan jag åkte hem. Kanske blev en öl eller två för många.... haha :) Men så roligt var det!
 
Men idag har ju inte man mått på topp, men har ändå fått städat och sedan bara legat kvar i min säng för att streckkolla Gossip Girl. Regnet öser ner över Barcelona idag, så är inte superlockande att ge sig ut i detta. Måste dock ta tag i att handla lite då allt är stängt imorgon, sedan tar jag kvällen som det kommer helt enkelt. Imorgon blir det dock 20 grader och strålande sol, så då ska inte en minut slösas bort. Kram på er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0