En comeback

 
 
 
ÄNTLIGEN gjorde vädret en varm och välkommen comeback idag. Då vi hade spanat in på väderprognoserna idag att det skulle vara 19 grader och strålande sol, var vi uppe redan vid 9 för att sedan mötas vid 12-tiden i Parc Ciutadella. Jag, Mira, Cissi, Jenny och Johanna möttes och inte nog att prognosen höll i sig, utan det steg upp till 21 grader. Så vi satt i flera timmar i solen för att tjöta, dricka iskall öl, lyssna på härlig musik samt njuta av omgivningen. Denna park är så himla vacker och perfekt för sånna här dagshäng, stort tips om ni kommer till Barcelona någon gång.
 
Vid 17-tiden packade vi ihop för att gå hem och jag har såklart (fast jag smörjde in mig) bränt mig lite på axlar och armar, men det är sånt som händer. Mest glad att vädret kommer se ut såhär nu igen framöver (snälla vädergudarna, vi behöver inte mer regn nu) och att vi har massa sånna här dagar framför oss. Nu blir det att bara ta det lugnt innan det är dags för ännu en jobbvecka. Kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0