Under the same sun

 
Nytt från IvyRevel!
 
Hej på er! Efter två intensiva dagar har jag lagt mig i sängen redo för att sova. Igår flyttade vi och det gick förvånansvärt bra. Alla prylar var ute på två timmar och detta inkluderade även att vi slängde ut Itais soffa och säng via balkongen, hahahaha. Våra grannar måste ju undrat vad i helskotta vi höll på med. Sedan var det väldigt vemodigt att säga hejdå till Itai, men man vet ju att man kommer ses ändå. Roligaste var dock att Itais sätt att säga hejdå var att av misstag skalla mig när han skulle döda en spindel......
 
Men men! Nu har jag slått mig ner hos päronen för en vecka hemma hos dom innan jag flyttar in i nya lägenheten vid Marklandsgatan. Ser så fruktansvärt kaosigt ut här nere just nu, förutom i själva rummet där det ser nästan identiskt ut med rummet jag hade innan jag flyttade hemifrån. Lite deja vú sådär. Var och hämtade nycklarna till det nya idag och jag kan knappt bärga mig :)
 
Nu är jag ledig fram tills på torsdag, så dessa dagar ska spenderas med flyttstäd, frisör, ögonbrynstrådning och ännu mer flyttstäd. Men det är väl roligt ändå hörni. Ha det fint!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0