Måndag 15 maj

 
 
 
Idag var det måndag och starten på en ny vecka. Vaknade förvånandsvärt pigg för en gångs skull och dagen gick fort även den. Sedan var det hem och slänga i sig mat innan jag vände och åkte tillbaka till Slottsskogen med Karin. Har varit hennes lilla ''modell'' under våren då hon provat lite nytt, så var allt trevligt att hitta på något sådant här på en vardag i kvällssolen.
 
Har även nu satt mig och fått nerladdad Photoshop till nya datorn. Enda nackdelen med att byta dator nu är att jag förlorar alla Adobe-program jag fick via skolan, men fördelarna väger allt upp det. Är så himla taggad på att ta upp de kreativa delarna av mig igen :)
 
Hoppas ni haft en fin dag! Kram.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0